Alla hjärtans dag

Jaha nu är den snart här igen alla hjärtans dag, en dag som jag faktiskt aldrig brytt mig om vare sig jag varit i ett förhållande eller inte. Men trots detta så sitter jag här med en ny klänning i påsen brevid mig, en alla hjärtans party klänning även om jag inte bestämt mig om jag ska gå eller inte på "dagen före alla hjärtans dag singelparty"

Vad velig jag har blivit!

Hur som helst, Karin min unga vän jag förväntar mig fortfarande att se dig nere i Phuket när jag kommer dit! Så vi syns visst snart ;-)

Å mamma jag är glad att min velighet roar dig =D

Å Hanna, uppdatering från vår ö kommer snart ska du se!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ilyaselida

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-14 @ 09:16:19
URL: http://ilyaselida.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0