Bathing and lying!

Det är vad vi gör här i Thailand om vi ska tro mamma när hon förklarar det hela på engelska =D

Jag tycker att vi är ganska ärliga faktiskt men bada gör vi, fast swim kanske skulle vara ett mer passande ord om vi översätter det hela till engelska.

Vi har det helt underbart!

Blir inga bilder denna omgång eftersom Marias minneskort gick sönder i min minneskortläsare så jag måste fiska efter en lite plast bit innan jag kan lägga in mer bilder, det kommer bilder senare så fort jag fått napp!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha skrattar mycket.....hon är lika bra på engelska som mig! Undra var vi har gått i skolan nånstans? Här är -25 idag, men strålande sol! Men brrrr va kallt, nu är vi less på snö o kyla.

2010-02-24 @ 08:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0