Jag vann!

Igar var jag, Mia, Jade, Pbla, Greg och en massa andra roliga manniskor pa partaj pa Glow. Det var ett singelparty dar man fick ett nummer i entren och sen sa skulle man leta upp vem som hade samma nummer som du, och vikinga vinnare som vi ar var det jag och Mia som kammade hem forsta och andra pris (tillsammans med den manliga respektive som vi letat igen) Aaaa! Sa kul att vinna, sen att priset var en flaska whiskey som jag inte ville ha en droppe av ar en annan sak. Jag fick istallet den roliga aran att springa runt och bjuda folk pa drinkar, a da blir man ju latt popular ;-)

Mycket bilder kommer sen, invantar ett mail fran mia med captions fran natten.

A i overmorgon ar dagen, the day! Mamma och Lillen kommer!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får checka in min blogg så länge:) Annars såg jag att det ligger massa bilder på 611bkk.com också!

2010-02-14 @ 11:36:21
URL: http://www.ilovebkk.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0