Man kan inte både ha och äta kakan!

Som jag skrivit förut: så vill jag inte lämna Bkk samtidigt som jag längtar till Phuket -Gräset är inte alltid grönare på andra sidan, utan kanske lika grönt på båda ;-) Därför har det dröjt med att boka biljetten ner och planerna skjutits upp om och om igen men -bättre sent än aldrig

Jag åker på tisdag 20.30 från Bangkoks flygplats

Sen igår har jag gått i mer seriösa bokningstankar, själklart gör jag  som alltid missen att inte boka snabbt "i väntan på att biljetten kanske blir lite billigare" -Den som gapar efter för mycket mister ofta hela stycket, nu miste jag inte hela stycken men ungefär 200bath mer än vad jag behövt göra om jag bokat den igår -men man ska inte gråta över spilld mjölk!

Så nu är det ner till Phuket och förvarna alla att spanarn och lill huve snart våldgästar ön i år igen!




Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, här lär man sig ordspråk på löpande band!

2010-02-05 @ 15:46:26
URL: http://www.ilovebkk.se/blogg
Postat av: Anonym

200b är ju hela 50kr ungefär 2 muffins i Sverige

2010-02-05 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0