5:e gången gillt för Bangkok

När jag bestämde mig för att ta minst en månad här i Bangkok under den här resan gjorde jag det trots att jag inte riktigt gillat stan på min 4 snabbvisitar innan. Kan ju tyckas lite konstigt att jag då väljer att vara här så länge, men Stockholm tog också sin lilla tid för mig. Kanske är det de att jag i grund och botten inte är någon storstads människa.

Med detta i vetskap tänkte jag faktiskt att stan hade andra sidor att visa vid en längre vistelse när jag gjorde valet att stanna så pass länge och -Som alltid hade Sofia rätt ;-)

Jag börjar faktiskt tycka mer och mer om Bangkok! Även om man också ser de mindre bra delarna när man varit här ett tag hittar man även guldkornen som inte rikigt hinns letas fram på en weekend. Att jag dessutom hänger med två tjejer som gör en Bangkok guide för unga människor hjälper ju säkert också =D

Vi får se hur lång vistelsen blir här, än så länge är det satt till den 25 Januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0