Aerobics i Lumpini Park

Jag har skrattat inombords när jag sett stora gäng med kvinnor studsa runt i aerobicstakter i stan här i Bangkok, hihi "Va fjantigt hihihi" "Vad roligt det ser ut!" är tankar som passerat i mitt huvud.

Inte visste jag att det skulle vara ännu roligare att faktiskt vara med! =D

Igår mötte jag Mia i Lumpini Park, som för övrigt är en jättefin park mitt i stan, vi joinade damerna och skuttade runt för glatta livet...ibland åt fel håll, men vad gör det!

Det var bra träning och det blev lite svettigt.

Tummen upp för gratis aerobics i Lumpini Park!

Kan ju nämna att jag satt på en parkbänk i Lumpinipark när jag vänade på Mia. Fullt sysselsatt med att gnugga bort en fläck på min arm la jag inte märke till att musik för kungen börjat spela, och att alla som satt ställt sig upp och alla motionärer stannat. Efter en stund tittade jag upp och ser alla frusna människor och jag inser då att jag borde stå, jag flög upp som en pil! Mycket fascinerande att se hur stor respekt de har för sin kung, tänk er samma procedurer i Tantolunden....


(Nu kommer kameran på mobilen till använding när den riktiga är trasig)

FIN PARK VA!?


Kommentarer
Postat av: sketa

wooooow sofia så duktigt fotoggraf tre likadana bilder :D

2010-01-16 @ 14:07:46
URL: http://mria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0