Avatar i 3D

Igår var jag och såg Avatar i 3D och jag såg ut ungefär såhär: 8-D

I början var jag så fascinerad att jag hade lite svårt att fokusera på vad som faktiskt sades och hände i filmen, men jag kunde skärpa till mig efter ett tag som tur var!

Mycket bra film, den hade allt -spänning, romantik, action, budskap och den fick det även att glimta till lite extra i ögonvrån...eller jaaa okej jag erkänner jag fick lyfta av 3D glasögonen och lite diskret torka några tårar, det var ju så fint!

Jag tror jag vill flytta till Pandora, kanske ska jag planera min nästa resa dit! Undra om Apollo har resor dit =P

Två extrema sidor, människans grymma agerande och hur vacker kärlek och respekt kan vara!



Efter filmen var vi på Sweeeensens! Det fick mig också att 8-D även om det blev en lite mindre glass än förra gången Hanna =)



Nu ska jag äta en miniclementin, sen ska jag nog ta och våldgästa hos Bianca


Kommentarer
Postat av: ida

Håller fullkomligt med dig Sofia! Såg Avatar häromdagen och den var sjukt bra. Dock såg jag inte i 3D vilket var lite tråkigt!

2010-01-12 @ 13:19:59
URL: http://kryger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0