Facial som for tankarna till Vi hade i alla fall tur med vadret

Igar gick jag pa en rejal ansikts behandling, med djuprengoring och grejer =D Min hy har namligen sparkat bakut den senaste veckan sa det behovdes!

Mitt i ansiktsbehandlingen gick mina tankar till Gosta i Vi hade i alla fall tur med vadret. Kvinnan som behandlade mig luddade in mitt ansikte och sen tog hon fram en stor lurvig eldriven slipgrej som hon rullade over min kinder, skummet ludrade annu mer och det var da jag genast tankte pa den otacka filmfrekvens fran Vi hade i alla fall tur med vadret. Ja, jag pratar om nar Gosta blev utstangd fran bilen i biltvatten! Kanske var det nagot sahar Gosta kande da? Nar jag var liten och sag den har scenen blev jag minst sagt forskrackt och undrade om han verkligen skulle overleva, nar man sag hur han forsvann in bland de stora borstarna!

Gosta overlevde och det gjorde jag med! =D Fast jag kom ut som en fraschare och lugnare manniska, det samma kan man nog inte saga for Gosta...

Kommentarer
Postat av: Olafkjersti

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 12:35:44
URL: http://olafkjersti.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0