Fortsättning följde...

Spindeln gjorde en comeback i mitt badrum!

På mitt badlakan!

-
Hyresgästen fick be om hjälp med att eskotera ut den inneboende kamraten från rummet, som lämnade platsen utan större motstånd. Den betalande hyresgästen känner sig både chockad och lättad! Förövaren tros vara samma hårbeklädda gärningsman som gjort intrång i bostaden vid ett tidigare tillfälle då denna flydde undan innan den kunde ställas till svars. Alla inblandade hoppas nu på att kunna återgå till det normala även om incidenten ounvikligen satt sina spår!


Kommentarer
Postat av: Honey

Hahahaha, du är ju för roligt :) Fick du hämta hjälp, stackarn... Hihi. De är ju som när Annika fick hämta hjälp på Ferb för att få ut sin ödla och som när jag fick hämta hjälp när jag hittade en hårig jäkel i källaren i helgen :D De där männen ska utrotas!

2010-01-07 @ 09:57:14
URL: http://hannaparymmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0