Helgen i storstan

Ikväll blir det lugnt, lite surf på internet, kanske en film och sen läsning ur Pilgrimsresan som jag nyss börjat på. En härligt lugn kväll i min ensamhet, igår var jag ut med Jade och hängde med massa roligt folk. Vi avslutade kvällen på en rikigt stor klubb, vilket är det första "disco/klubb" besöket sen jag kom hit.

Mamma skulle väll säga nått i stil med "Soofia, du måste ta det lugnt du å någongång...vet du det blir för mycket, du behöver ta igen dig" Men ikväll ska du inte lyda dina egna råd mamma! Karin och du får se till att klubba lite hemma i Karins vardagsrum om ni inte drar ut en sväng. Å Karin dra på lite Daddy Cool så är en dansfylld och lyckad kväll säkrad =D

Hoppas ni får superskoj mamma och Karin å så ser jag er båda om ca 5 veckor!

Från igår


Kommentarer
Postat av: Honey

Daddy Cool är alltid hållbar, funkar jämnt :D

2010-01-09 @ 17:59:04
URL: http://hannaparymmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0