Hitta inspiration!

Jag har det ju hur bra som helst här, kanske lite för bra! För jag måste verkligen varje morgon leta igen inspirationen till att vara kreativ och effektiv, ibland går halva dagen innan jag hittat igen den…-inte bra!

 

Hanna vet ju om någon att det inte var några problem på Phuket, snarare tvärtom. Där var det ofta tidiga morgonar, plugg, träning, nyttigheter (oftas) och annat kreativt som gällde på dagarna. Kanske har jag efter några månaders vistelse fallit in i den lite mer avslappnade thaistylen?

 

Nyårslöften som blivit detsamma varje år behöver inte längre ens uttalas vid tolvslagsfirandet, jag vet redan de självklara årliga och faktiskt även veckliga löftena till mig själv är och just nu tycks de falla pladask varje dag!

 

Nu ska jag söka vidare!

 

Come out, come out where ever you are…

 

Det här var ju lite skoj, satt på ett café i stan och bläddrade i en thailändsk sventeen magazin och hittade min vän Miranda och henned band Ladylike i en artikel =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0