Pööööss på dig med Anna!

Måste säga att det faktiskt var din lilla röst som talade inne i mitt huvud när jag slog slag i saken och anmälde mig till Thaikursen. Hörde Anna säga "Se till att ta till vara på chansen och lär dig thai när du är där!", så då slutade jag vela och nu sitter jag här peppad och exalterad som ett 7 åring efter första skoldagen.

Gårdagskvällen var lyckad, när jag säger att jag aldrig sett så mycket mat och att en fantastisk chokladtårta rullade in på slutet kan ni som känner mig förstå att gränsen mellan fantastiskt och plågsamt kan vara väldigt suddig. Tror jag lyckades hålla mig innanför fantastisk men eftersom gränsen är otydlig kan jag inte säkert avgöra om så var fallet.

Förutom att jag haft lektion i thai idag så har jag och Mia vandrat runt på Pan Thip, det är ett helt shoppingvaruhus med bara elektronik och allt som hör till. Det blev en cd,  parfym (kanske inte hör till elektronik men men..) och hörlurar till min Mp3.

Nu sitter jag här hemma och ska till att göra lite läxor, va kul! =D

Födelsedagsbarnet ;-)


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat!



Och vi vet ju alla att du hade passerat gränsen till plågsamt med tanke på normala människors mått!



Lycka till med Tajandet ;)

2010-01-13 @ 08:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0