Sathorn Saint View

Nu ska jag dela med mig en bild som ni väntat på, eller snarare som jag envisats med –att den var värd att vänta på!

 

Ni som inte hänger med så pratar jag om min utsikt från mitt rum på Sathorn Saint view (saint view = helgon utsikt, på ren svenska) Jag har redan delat med mig av bilder från rummet men låtit er hållas med denna..

 

 

 

 

Wait for it…

 

 

 

 

 

 

Wait for it…

 

 

 

 

 

 

Dta daaaa!

 

 

Har jag rikigt tur fögylls utsikten av ett ansikte från någon i personalen eftersom de har någon form av trafikerad personalgång här =D

 

En utsikt för helgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

oslagbar utsickt! Väl väldig en Källgrenare ;)

2010-01-05 @ 08:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0