Snart slutet på Bangkok

Igår hade jag min sista Thailektion, kändes riktigt tråkigt! Som vanligt drog vi ut mina 2 timmar till cirka 3. Å så var min lärare så fantastiskt snäll att hon köprt en present till mig. Det var en rosa "kungen" tshirt, en sån som många thailändare går i här speciellt på måndag eftersom det är kungens dag och kungens färg.

Efter lektionen var vi och åt sushi bufé, en sån buffe med snurrande sushitallrikar som man får fånga upp i farten. Med tanke på hur mätt jag blev skulle man kunna tro att jag ropade "sushi" i sömnen som förra gången efter ett likande restaurang besök i KL.

Just nu sitter jag på min favvocafé inne i stan och surfar på internet, ska ta och ringa min mor nu. Å sen ska jag boka resa ner till Phuket =D

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0