Spindelterapi

Kom ni ihåg att jag i ett tidigare inlägg skrev att jag skulle bryta ihop om jag såg en stor spindel på mitt rum?

Jag har sett en

och jag överlevde =O

Konstigt, jag var helt övertygad om att jag skulle bli GALEN, visst skrek jag lite och fick ångest men nu sähär någon dag efter så scannar jag självklart rummet innan jag går in och så men jag är avslappnad och sover gott på nätterna. Det trodde jag aldrig om mig själv, kanske är det här lite som spindelterapi -Maria kanske vill testa? =D

För ni vet väll att spindeln försvann bakom en möbel vid fönstret. Den kan vara inneboende eller så har den tagit sitt pick och pack...ingen som vet!

-Härlig ovisshet va! (pause) Noooot!!



Fortsättning följer förhoppningsvis inte

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt imponerad. Jättebra. Du klarar det! Kramis

2010-01-01 @ 11:51:14
Postat av: Aleksanderalise

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-08-02 @ 10:19:25
URL: http://aleksanderalise.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0