Vilken häärlig dag, yeah!

Haha, Maria och jag brukar sjunga så =D

Idag har jag tränat, sprungit ärenden, inhandlat ett par tights som gav mig deja vu och en usb sladd till min telefon.

Usb sladden till telefonen innebär lite bilduppdatering om än lågupplösta sådana men det är ju bättre än ingenting.

Deja vu tightsen inhandlades på gågatan ovanför gatan, den som är i anslutning till BTS tågen. Det är ett par tights som är jättemjuka i tyget men färgade som jeans, efter jag köpt dom fick jag den starka deja vu känslan och jag tror att Maria gjort ett likadant köp på samma ställe förra året och att det blev asgarv till tightsen när hon sedan provade dom. Jag vet inte om jag drömt eller om det har hänt, hjälp mig Maria har det här hänt!? Hur som helst så trodde jag då att tightsen var ett dåligt och klantigt inköp MEN de passade utmärkt och var jättesköna =)

Här kommer lite suddiga bilder från lite olika tillfällen

 


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej vännen! Hoppas din jul och nyår har varit toppen! Kul att följa dig på bloggen =) Puss puss

2010-01-02 @ 13:27:56
URL: http://missbree.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0