Energi

Ibland känns det bara som någon står med en dammsugare och drar ur allt energi och kvar blir man som en tomt fodral som ändå fortsätter med dagens måsten och skalet matar av allt på ”to do” listan. Alla har vi såna stunder eller i alla fall de allra flesta av oss. Fast det är inte det jag vill komma fram till, jag vill skriva några ord om alla dessa människor som ger energi. De som kanske inte vet om det men som ständigt med handlingar eller genom att bara finnas fyller en med positiv energi.

För några dagar sedan hade jag lika mycket energi som en ballong ser ut att ha efter att luften pyst ut. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, men min syrras roliga inlägg i bloggen fick det att vända för mig! Å min underbara familj, jag behöver bara tänka på dom så får jag energi! Sen kvinnan som är glad i både katter, människor och hundar…vi partar självklart om min kära arbetskamrat Rosel som skickade ner en bok jag önskat mig, hon anar nog inte riktigt hur tacksam jag är! Jag är så glad för boken och framförallt för en den värmande gesten som ger mer energi än en lång natts sömn!

Tack alla energigivare ni förtjänar en stjärna i himlen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Blev så glad när jag såg att du uppdaterat bloggen. Snart har jag semester och då åker vi till Kvarnis över midsommar och sedan blir det Sundsvall. Saknar dig så mycket. Många stora mjukar till dig. Ha det så bra och var rädd om dig. KRAAAAAAMAAAAR

2010-06-18 @ 21:20:58
Postat av: Karin

Hej Sofia

Önskar dig en Glad Midsommar! Här har vi inte fått den "riktiga" värmen än, men hoppas hoppas att den kommer nu.

2010-06-22 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0