Flyget...

Jag har kommit på det! Och Hanna kom inte med nått annat svar, det är så här att luften som de släpper in i kabinen när man boardat planet är någon form av sömngas . Det måste vara så, för varje gång jag sätter mig i ett plan på dagen, kvällen, natten vare sig jag är pigg,g lad, ledsen, hungrig, mätt, arg -you name it: jag somnar garanterat innan planet lyfter, utan undantag!

Resan gick bra, och i Prag mötte jag upp Rosel som åkt från Oslo. Efter två mellanlandingar två komasömntillstånd när planen lyfte möttes vi upp av ett glatt gäng på flygplatsen. Närmare bestämt en Anders, en Petra, en Ejla och en Britt som vi tydligen flygit med bar det av till vår bostad.

Boendet är enkelt och består av enkla rum med två sängar, vi får alla ett eget rum. Vi Apollo guider fylle hela detta hus så vi har egen terass till förfogande och sist men inte minst så är stranden på andra sidan gatan =D Å ni där hemma –det är INTE varmt här! Jag ska sova med långkallingar, strumpor, linne och tröja! Saknar er helt sjukt mycket, vill inte rikitgt skriva om det nu, eller så att säga öppna den lådan. Istället funderar jag vilka som ska komma och hälsa på mig och sova i den här sängen brevid mig?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du ser jag är inte en smygläsare som vissa andra. Förstår du tycker det är kallt på Kreta, du har ju verkligen varit i värmen under lång tid. Blev så glad när du ringde. Var nu riktigt rädd om dig och hör av dig igen när du kan. Du kan ju också maila mig. Storkramar en gång till.

2010-03-16 @ 18:53:11
Postat av: Anna

jag tittar på resor...

knyt många bra kontakter nu som jag kan utnyttja, dyp dykningsguider, matställen och annat som lilla äventyrliga jag kan tycka är roligt :)

Puss på dig!

2010-03-17 @ 08:00:08
Postat av: Karin

Hej Sofia

Hoppas att du trivs där i Kreta, det där blir säkert bra för dig, men förstår att det var jobbigt att åka iväg igen.

Sköt om dig nu och se till att ha riktigt bra dagar!

Lycka till!



Kramis

2010-03-17 @ 12:13:24
Postat av: Emy

Sofia! Det suger att stockholm och göteborg ligger så långt ifrån varandra. ännu mer att göteborg och kreta ligger så långt ifrån varandra. men jag och ida tänkte komma ner och hänga lite med dig i sommar! dyka lite, parta och sola. =) Vad tycks? Kanske drar vi med oss våra män också. par-resa, usch jag får gåshud av namnet, men kul vore det!

2010-03-17 @ 12:30:40
URL: http://justlisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0