Äventyr på fyra hjul



Såhär såg det ut när bilens batteri och termomenterlampa börjar lysa efter halva dagscruisen och vi hamnar hos en dam som gör papayasalad efter motorvägen.

2 timmar senare var vi därifrån och kunde då fortsätta vår färd mot Patong, där jag också hann med att träffa min tvättkompis -mycket skoj! men min matmamma är tydligen borta från sitt matställe sedan flera månader =(

Nu är det läggdags! Måste ladda energi för imorgon för då ska jag titta på produktionen av latexmadrasser och gå på Fantasea =D

Godnatt Sverige och Thailand.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken otur. Samtidigt kan man se det som att då fick ni ju äta en god papaysallad efter vägen. Stora kramar

2010-11-23 @ 18:28:15
Postat av: bajs

värst va du får gå påå grejer dåå!!! gratis också eller???

2010-11-24 @ 18:28:05
URL: http://mria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0