Fantastiska Fantasea

Hakan i golvet, ögonen uppspärrad som på en skrämd katt. Ja så såg jag nog ut när jag beskådade den helt otroliga showen Fantasea. Det var elefanter, tigrar, duvor, människor, ljud, färger, glitter och ljus som skapade en sagolik scen. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag har aldrig upplevt något liknande!

Men fick inte fotografera själva showen men innan den startade fotade jag lite djur och huvudbyggnaden där teaterscenen fanns...

...men eftersom internet för tillfället är så seeeegt får ni bilder senare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt. Ska bli roligt att få se bilderna sedan fastän det inte är några bilder från själva showen. Kramar och mjukar

2010-11-25 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0