Första doppet i Andaman och Loy Krathong

För 13år sedan satte jag för första gången fötterna i sanden på Kata Beach, jag hade redan fastnat för Thailand och ännu mer så när jag blickade ut över det blå turkosa vattnet.Jag har många gånger återvänt efter detta och idag när jag för första gången under denna resan doppade mig vattnet kändes det nästa som hemma.

Ikväll är det Loy Krathong och vi ska ta oss till Patong, den här vackra cermonin är verkligen en upplevelse och jag hoppas att min Krathong ska flyta och min ballong ska flyga =D

Saknar er därhemma, och jag vet nått som ni andra inte vet och det är en hemlighet ;-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sofia! Va kul att du verkar trivas där du nu är. Du verkar ha fått ett bra boende också, härligt! Men jag vill VARNA dig för alla farliga maneter som vi får läsa om här hemma. Brr....riktigt otäckt! Va rädd om dig, lova det. Jättekram till dig!

2010-11-21 @ 14:30:38
Postat av: Mamma

Istämmer med dig Karin. Bada bara i poolen. Storkramar

2010-11-21 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0