Framme i Thailänd

Då var man framme, uppackad och mycket nöjd med allt. Boendet är toppen, kontoret nära, kollegerna trevliga och atmosfären är som den alltid är här -underbar!

Jag startade vistelsen med att få ordning på mitt rum (jag gillar att städa och ha allt på sin plats) efter det kollade jag in kontoret och hälsade på mina nya arbetskamrater. Efter det blev det mat och thaimassage å den massagen hette duga! Välknådad somnade jag gott i min sköna säng.

Idag åkte jag och Alex runt med bilen, ja jag har kört i vänster trafik i Thailand! =O och vi kom helskinnat hem =O =O. Vi kollade in de andra orterna och handlade på Carrefour och mina damer och herrar vi åt på...wait for it...wairr for it...Fuji XD.

Vi avslutade turen med att besöka utsiktsplatsen över Kata Noi, Kata och Karon och softade på reaggebaren som har utsikt över hela Kata Noi.

Nu är jag hemkommen från en god middag på Horn Grill, otroligt god mat! Underbart kött! Å mitt i tuggandes gång så slog det mig, jag har varit där förr! Ja detta var restaurangen som jag gick efter Kent och mamma efter vi splittras upp (på grund av ett alá: stort sällskap där alla är hungriga och kan inte kan komma överens vart man ska äta bråk) och hittade dessa två sittandes vid var sitt bord hahaha!

Lite bilder från min mobil får ni, då jag numera är kameralös.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vad jag önskar jag var hos dig nu. Stormjukar till dig. Var rädd om dig.

2010-11-17 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0