Action

Senaste bussfärderna har innehållit en del action på gott och ont. Det inkluderar bland annat en trasig fönsterrunta och en del svordomar. Man överlever det mesta och det är ingen idé att stressa upp sig, eller hur!? För vad hjälper det..

Lite frustrerad var jag dock men efter att gått på bio och sett en riktig action -Salt så var morgonens action i det förgågna. Filmen var bra, och speciellt sällskapet: Mackan och Britt!

Action blir det också imorgon! Ett fullspäckat arbetsschema och sedan utgång med start hemma hos mig. Jag har också inhandlat min överraskning hehe =D å ska börja lite på den idag.

Action=att arbeta som reseledare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kom ju på vad det är för överraskning. Den som vi har skrattat så mycket åt. Jag skriver inte här vad det är, kommer aldrig glömma det i alla fall och absolut inte Annika heller. Kram

2010-09-19 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0