Dagar i paradiset

Härligt att vara på Kreta, pratade med min vän Alex om det för ett tag sedan och jag måste säga att det är bra mysigt att bo och jobba här!

Visst det är dagar och stunder då det är jobbigt, men jag ska verkligen se till att njuta av de sista veckorna med mitt underbara team innan det är dax att dra hem till Sverige en stund.

Jag vet att jag skrivit det förut men jag måste säga att man verkligen förstår vilket underbart land Sverige är när man är borta så mycket, och också vilka underbara platser det finns runt om på jorden.

Snart är det val hemma i Sverige och visst är man lite spänd att se vilket parti som vinner....


Vi är där vi alla trivs bäst men sällan har råd att vara: Häagen-dazs =D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har svårt att sova så därför gick jag upp och slog på datorn. Naturligtvis går jag in på din blogg för att se om du uppdaterat och det har du. Kramar

2010-09-18 @ 02:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0