Free like a bird!

Imorgon är jag fri som en fågel och jag kommer att välja att ligga inne, ignorera det vackra vädret och bara sova ut. Sen kan jag ta tillvara på lite solstrålar och kanske slänga mig i vattnet, sola och promenera efter vattenbrynet..sedan avsluta dagen med en lagom lång sväng in till gamlabyn, sakta vandrandes genom de slingriga smala och charmiga gatorna och spontant ögonshoppa onödiga och nödvändiga saker. Sounds lika an aaaaaawesome dag!

Å det bästa av allt
, jag är fri som en fågel imorgon och kan snickra om mina planer närsom =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter jättehärligt. Tänk om det ändå vore sommar här också. Längtar jättemycket efter dig. Stora kramar

2010-09-14 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0