Hemlagad nudelsoppa

Med en vattenkokare, en skål, gaffel, en kniv, grönsaker, fiskbullar och nudlar kanske man inte kan göra så mycket men en sak man kan göra är en sjudunrandens nudelsoppa!

En nudelsoppa och ett litet jack i fingret sitter jag här och funderar på om jag ska göra något mer idag eller om jag bara ska ta det lugnt på mitt rum...stora beslut är svåra att fatta =P

Om två veckor flyger lillen och mamma från Sverige mot Thailand, det känns helt otroligt! =D Jag kommer vara ledig nästan hela tiden och vi kommer ha så mysigt!

En promenad får det bli innan jag avslutar denna dag.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Nudelsoppan" låter god tycker jag. Min favoritmat som liten var fiskbullar och pölsa. Det är ju inte bara jag och lillen som kommer, Özzis också. Det ska bli så mysigt. Om precis två veckor far vi. Storkramar

2011-02-02 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0